środa, 6 czerwca 2012

OCM !

Witajcie :)
Zapewne słyszałyście juz o  OCM - jest to olejowe oczyszczanie twarzy , właśnie za pomocą różnych olejków, olei. przed samym stosowaniem OCM naoglądałam sie kilkunastu filmików i poczytałam sobie o tym  najbardziej przeraziło nie to  ze przy takim sposobie demakijażu wszystko co mamy w  środku naszej skóry po prostu musi wydostać sie na zewnątrz i przy tym moga pojawic sie ( nie u każdego ) zmiany skórne .... ja sie bałam tego i powiedziałam  sobie ze nie bd stosowac tego OCM ponieważ nie chce mieć niepotrzebnych mi krost. Ale gdy miałam sama resztke olejku rycynowego w domu i troche oliwki pomyślałam  czemu nie ... spróbowałam i efekt był NIESAMOWITY  .Skóra jest bardzo czysta , zero makijażu, zdrowa , promienna , czysta buźka a tak niewiele kosztuje . naprawde , jeżeli macie w domu jakies olejki pomieszajcie sobie je i przekonacie sie ze to co napisałam jest prawdą. Niestety ma to swoje negatywy, ja nie zauważyłam  żadnych zmian skórnych , wręcz przeciwnie bardzo duzo pozytywów które wymieniłam powyżej ...


Mam nadzieje ze moja krótka wypowiedź przyda wam sie ..
Miłego dnia/wieczoru ,Pa pa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz