wtorek, 15 maja 2012


Parę informacji :D

Hej !:D
Przepraszam was za moją bardzo długa nieobecność i za moja regularność w dodawaniu notek ;]]
Mam juz dla was przygotowane 2 tematy którE pojawia sie już niebawem , ale chciała bym również sprawdzić czy ktoś tego bloga wgl czyta xD
Więc mam dla was zadanie ^^
pod tym postem prosiła bym was abyście napisał mi co sądzicie o tym blogu itd...
I dopiero gdy bd ponad 5 KOMENTARZY wstawie kolejnego posta :D ale żeby was troche pokusić to powiem wam na jaki temat bd kolejny post :
 1. Naturalna pielęgnacja w domowym zaciszu ...
 2. Zakupy :D
 3.Pielęgnacja twarzy (nowa)
 4. Moje kosmetyki do makijażu
 5. Organizacja kosmetyków

Jeżeli macie jakieś pomysły na dalsze posty lub chciałybyście abym zrobiła jakiś wpis specjalnie dla was (musicie same wymyślić temat )  to piszcie ;D

I to chyba wszystko  co chciałam wam powiedzieć ;D

Paaaaaa ;*****
NIE ZAPOMNIJCIE O KOMENTARZACH :D



5 komentarzy:

  1. Ja czytam twojego bloga i uważam , że nic w nim nie trzeba zmieniać. Jak będziesz pisać notki komentarze same wpłyną ;D . Jeśli chcesz mogę rozgłosić o tym że masz bloga i takie tam. Tylko napisz. Hmmm. Jeśli możesz to usuń weryfikację obrazkową , to ułatwi dodawanie komentarzy. Zapraszam do mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było by miło gdybyś komuś cos tam powiedziała ;)
      Postaram sie to usunąć chociaż nie wiem jak , ale myślę ze sobie poradzę ;D

      Usuń
    2. Zaraz zrobię taką notkę :) . Jak usunąć weryfikację obrazkową to wszystko masz tutaj http://ludeczka.blogspot.com/2012/02/jak-usunac-weryfikacje-obrazkowa-majac.html . Tam trzeba coś zmienić na starą wersję , ale potem można zmienić na obecną ; D .Pozdrawiam .

      Usuń
  2. Napisz jakieś notki np. te co tu podałaś . Proooszę ; *

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja twojego bloga czytam :PP Notki naprawde ciekawe mi mam nadzieje ze sie za jakiś czas ukaża myśle ze jak bedziesz coraz czesciej pisac tym wicej komentzarzy bedziesz dostawac. Ale musisz czyms zaciekawic czytelnika musisz byc orginalna jakies twoje sposoby najlepiej tanei skuteczne i natrurlane ale nie tylko . Ja najszesciej odnajduje blogi po recenzjach bo wpisuje recenzja jakiegos produtku maseczki czy cos i sie pojawija blogi wiec mysle ze dodawaj troche recenzji . i na razie nie zaglebniaj sie raczej w nazwy/tytuly bo bedzie trudno sie znalezc w wyszukiwarkach . Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń